Uitdagend coöperatief bordspel voor kinderen van 11 jaar en voor volwassenen. De spelers zijn een visserscoöperatie in een Chinees eilandenrijk. Lever de juiste bestellingen af bij de markten voordat het stormseizoen de doorgangen verspert.
Rol de dobbelsteen op de grond of tafel en de gevoelsdobbelsteen laat steeds een gevoel zien. 6 gevoelens (verrast - boos - verlegen - verdrietig - blij - teleurgesteld (of wat de leerling er zelf in ziet).
Schatgravers speel je met schatkaarten en karweikaarten. Je ontdekt waardevolle kwaliteiten en eigenschappen (schatten) van jezelf en van je medespelers. Schatgravers laat je op dynamische wijze verbinden met jezelf en de ander.
Door hun gewicht te verplaatsen kunnen kinderen de ballen rond laten gaan. Stimuleert evenwicht en concentratie!
54 afbeeldingen van onderwerpen en werkwoorden rondom het thema vakantie en reizen. Met deze verhalendobbelstenen zijn er altijd verhalen om te vertellen. Laat je inspireren tot spannende avonturen en gebeurtenissen! Leuk om mee op vakantie te nemen!
Energizers zijn korte bewegingsoefeningen. Ze geven je nieuwe energie en voor ontspanning, plezier en een gezellige sfeer. Je wordt alerter en kunt je beter concentreren. Energizers helpen ook om een onrustige sfeer in de klas of het gezin te doorbreken.
Leuke coachingskaartjes voor kinderen. Dragen bij aan een beter zelfbeeld, zelfbewustzijn en zelfvertrouwen en stimuleren positief denken. De Eigenwijsjes worden veel gebruikt door ouders, kindertherapeuten, leerkrachten en remedial teachers.
Met deze kleurplaat ansichtkaarten kunnen kinderen en jongeren de Gevoelsmonsters naar eigen inzicht inkleuren. De kaarten nodigen uit om hun gevoelens te uiten. En leuk om de kaarten aan iemand toe te sturen!
De Junior Coachkaarten bestaan uit 38 leuke foto's met prikkelende vragen. De foto's helpen beeldassociatie op gang te brengen en de vragen zorgen voor net een andere invalshoek bij een gesprek. Een gesprek dat het vertrekpunt kan worden van talentontwikk
Leren de knop te vinden waarmee je jezelf weer 'aan' kunt zetten. Dan weet je wat je voelt en nodig hebt en wat je wilt. En heb je ook oog voor anderen. Voor jongeren van 13 tot 20 jaar die nieuwsgierig zijn naar een andere manier van communiceren.
In dit verhaal maken zowel de hoofdpersonen Eno en Rosa als de lezers een magische ontdekkingstocht. Het verhaal is bedoeld voor kinderen vanaf 8 jaar om zelf te lezen, voor te laten lezen, de vragen in te vullen en de tekeningen in te kleuren.
The Mind Extreme is het vervolg van The Mind, maar tevens een zelfstandig spel. Het spel lijkt op The Mind, maar nu spelen jullie met twee stapels, waarvan een oplopend en de ander aflopend. En dat gecombineerd met verschillende opdrachten!