Rol de gevoelsdobbelstenen op de grond of tafel en de gevoelensdobbelsteen laat steeds een gevoel zien. 6 gevoelens (verrast - boos - verlegen - verdrietig - blij - teleurgesteld (of wat het kind er zelf in ziet).
In dit verhaal maken zowel de hoofdpersonen Eno en Rosa als de lezers een magische ontdekkingstocht. Het verhaal is bedoeld voor kinderen vanaf 8 jaar om zelf te lezen, voor te laten lezen, de vragen in te vullen en de tekeningen in te kleuren.
Silencio is een snel kaartspel waarbij je samen zoveel mogelijk reiskaarten moet afleggen. Als team maak je een reis door een wonderlijke wereld vol bossen, moerassen, savanne en lava. Maar... niemand mag geluid maken!
Verhaaldobbelstenen met 54 afbeeldingen van werkwoorden (activiteiten / acties / handelingen). Gooi de 9 verhaaldobbelstenen en laat je fantasie de vrije loop! Deze set kan op zichzelf staan of aanvullend zijn bij de Rory's Story Cubes Classic.
The Mind Soulmates is een speciale variant van het bekende en populaire spel The Mind. Eén van jullie is de ziener en weet meer. Hij mag vooraf een aantal kaarten bekijken en kan op deze manier waardevolle hints geven aan het team.
Met deze kleurplaat ansichtkaarten kunnen kinderen en jongeren de Gevoelsmonsters naar eigen inzicht inkleuren. De kaarten nodigen uit om hun gevoelens te uiten. En leuk om de kaarten aan iemand toe te sturen!
Schatgravers speel je met schatkaarten en karweikaarten. Je ontdekt waardevolle kwaliteiten en eigenschappen (schatten) van jezelf en van je medespelers. Schatgravers laat je op dynamische wijze verbinden met jezelf en de ander.
De Junior Coachkaarten bestaan uit 38 leuke foto's met prikkelende vragen. De foto's helpen beeldassociatie op gang te brengen en de vragen zorgen voor net een andere invalshoek bij een gesprek. Een gesprek dat het vertrekpunt kan worden van talentontwikk
Door hun gewicht te verplaatsen kunnen kinderen de ballen rond laten gaan. Stimuleert evenwicht en concentratie!
10 extra koorden (rood, geel, groen, blauw) van 170 cm om het coöperatieve tekenspel aan te vullen. Er kan dan met 10 extra spelers worden gespeeld.
Leren de knop te vinden waarmee je jezelf weer 'aan' kunt zetten. Dan weet je wat je voelt en nodig hebt en wat je wilt. En heb je ook oog voor anderen. Voor jongeren van 13 tot 20 jaar die nieuwsgierig zijn naar een andere manier van communiceren.
Leuke coachingskaartjes voor kinderen. Dragen bij aan een beter zelfbeeld, zelfbewustzijn en zelfvertrouwen en stimuleren positief denken. De Eigenwijsjes worden veel gebruikt door ouders, kindertherapeuten, leerkrachten en remedial teachers.