Rol de dobbelsteen op de grond of tafel en de gevoelsdobbelsteen laat steeds een gevoel zien. 6 gevoelens (verrast - boos - verlegen - verdrietig - blij - teleurgesteld (of wat de leerling er zelf in ziet).
Door samen te werken bouwen de spelers een cijfertoren. Samen de blokken optillen en dan verplaatsen! Dat vraagt communicatie want niet iedereen ziet hetzelfde. De een ziet cijfers, terwijl ze aan de andere kant van de kring alleen stippen zien of alleen
Rol de dobbelstenen op de grond of tafel en de dobbelsteen laat steeds een gevoel zien. 6 gevoelens (verrast - boos - verlegen - verdrietig - blij - teleurgesteld (of wat de leerling er zelf in ziet).
Rol de gevoelsdobbelstenen op de grond of tafel en de gevoelensdobbelsteen laat steeds een gevoel zien. 6 gevoelens (verrast - boos - verlegen - verdrietig - blij - teleurgesteld (of wat het kind er zelf in ziet).
Rol de dobbelstenen op de grond of tafel en de dobbelsteen laat steeds een gevoel zien. 6 gevoelens (verrast - boos - verlegen - verdrietig - blij - teleurgesteld (of wat de leerling er zelf in ziet).